Be you

Ibland är det så lätt att vara själv.
Det är bara att stänga av, att sluta lyssna och bara vara.
Jag tycker om att vara ensam ibland, det är jag själv som ger de bästa svaren på mina egna frågor. Det är så lätt att bara sluta lyssna, att se sig själv ur mina egna ögon men som ändå har en ny blick. Ibland ser jag på mig med andra ögon och får en klar blick av mitt psyke.
Jag måste se hur jag ser och om det märks hur jag mår. Jag ändrar på mig om jag inte är bekväm med det jag ser och det gör så att ingen misstänker något.
Alla måste få vara själva ibland, att andas och på något sätt bli som ny.
Att slippa anpassa sig efter andra och göra som man själv vill.
Det är en bra dag, att bli som ny...
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0