Hur i helvete?

Jag blir så frustrerad!
Jag kan inte förstå hur människor kan vara så elaka och rent utav hänsynslösa mot andra! Hur kan man ge sig på och hota ett oskyldigt barn sådär? Hur kan man bete sig så att man skrämmer ett barn till att nästan svimma?
Jag hatar, ja fullkomligt hatar folk som är så fega att de inte kan ge sig på någon i sin egen storlek utan ger sig på barn. Jag kanske låter hemsk men sådana personer förtjänar fan inte att leva...
Jag skulle inte dra för att ge en sådan person en käftsmäll även om jag vet att jag skulle få stryk på grund av det. Jag kan ta det, det kan jag men ge fan i oskyldiga barn!
Hur i helvete kan man leva med sig själv då?
Lämna dem ifred, jag tänker ta mig fan inte vika mig när det gäller sånt här.
Du lämnar mig nu, du vet inte hur tom jag känner mig men du lämnar efter dig ett hål i mitt hjärta.
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0