Soon it will be over

Jag andas precis som en normal människa men jag får ingen luft.
Det gör ingenting för mig att jag inte får något syre, allt svartnar ändå.
Jag vet inte hur jag ska göra, hur jag ska göra för att leva och allt blir fel när jag försöker. Jag försökte vara en snäll och skötsam dotter men vad fick jag för det?
Du brydde dig inte, du trampade på mig och kastade bort mig. Nu har jag lärt mig att uppskatta snälla saker och inte sänka huvudet när någon trampar på mig.
Min älskade vän har lärt mig att jag är lika mycket värd som alla andra men jag tvivlar fortfarande. Det måste ha varit något fel på mig så som du kastade bort mig och föraktade mig.
Jag är ledsen för allt jag har gjort min dig men nu vet jag att jag inte längre kan ta din skit och leva mitt liv. Jag lovar dig att jag ska leva. Jag ska bevisa att jag är inte till för att trampas på!
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0