Talk to me, help me

Det känns så fel, att du ska ha rätt och få din vilja igenom tillhör inte dirket vardagen.
Jag kanske för en gångs skull ska göra det du ber mig om men du måste förstå att det är svårt, hur hade du själv hanterat om jag ville sätta dig hos en psykolog?
Jag vill inte dela mina problem, även om den personen är utbildad att ta det jag berättar och hjälpa mig. Jag har insett en sak, hjälpen är utom räckhåll så länge jag är i obalans med mig själv.
Jag är rädd för mig själv och det gör mig ännu räddare för andra som vill hjälpa mig.
Kanske, kanske måste jag försöka...
Det tar emot, men om du verkligen vill det så ska jag försöka. För din skull.
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0