Fuck you

Det gär så ont, smärtan river i mig och jag kan inte andas.
Jag har fallit igen, fallit så djupt att jag inte kommer att ta mig upp. Du vet inte vad du har gjort och du verkar inte bry dig, jag hatar dig för att du får mig att må såhär.
Jag hatar dig så otroligt mycket just nu att jag aldrig mer vill se dig!
Jag vill inte, jag orkar inte. Du har tagit all min energi och jag vill bara lägga mig ner, sluta ögonen och aldrig mera öppna dem igen. Det är du som har gjort såhär mot mig...
Det gör så ont, du känner inte smärtan men jag gör det. Det känns som om jag ska explodera men samtidigt känner jag mig tom. Jag försvinner...
Jag hatar dig, vill aldrig mera se dig eller ha något med dig att göra!
Dra åt helvete!
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0