In tears

Tårarna rinner nerför mina kinder men jag tänker inte stoppa dem, torka bort dem eller be om ursäkt för dem. Det kommer vissa tillfällen då jag behöver gråta ut, alla behöver det.
Mina tårar rinner av många anledningar, mitt liv är kaos. De rinner för att jag älskar dig, de rinner för att jag är rädd för honom, de rinner av besvikelse för att hon försöker tvinga mig att träffa honom när jag inte vill det. Jag är rädd, varje dag känner jag rädslan i magen men jag står ut.
Jag vet att jag slipper, jag måste inte träffa han som jag är rädd för. Det är en lättnad, befrielse.
Det är så lätt för henne att säga, "Träffa honom, det kanske går att ordna upp"
Hon har så fruktansvärt fel... Det han har gjort mot mig kommer jag aldrig att förlåta, jag kan inte glömma och jag tänker aldrig mer träffa honom.
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0