Who am I?

Vem är jag egentligen?
Jag vet inte vem jag är, är jag den flickan som lever dag för dag? Eller kanske den som planerar inför framtiden? Flickan som lever i det förflutna eller kanske inte lever överhuvudtaget?
Ingen förutom jag kan säga vem jag är, vilken flicka jag är och hur jag lever.
Jag kan berätta vem jag är, jag är flickan som lever dag för dag. Jag försöker överleva den här dagen och har alltså ingen tanke på imorgon. Vem vet om jag fortfarande lever imorgon?
Ingen kan säga det för allt kan hände på mindre än en sekund. That´s life och inget kan ändra på det. Så jag kan med lugn röst säga att jag lever för idag eftersom jag inte vet om jag fortfarande lever imorgon... Det är ingen idé att ens planera för framtiden, planera inte alls. Du kanske inte lever imorgon och då borde du leva ditt liv idag.
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0